Red Desire nu ook verkrijgaar bij AH online

Red Desire AH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sinds deze week zijn de Red Desire mini-pruim trostomaten onder eigen naam ook online verkrijgbaar bij Albert Heijn. Het is een nieuwe stap, nadat vorig jaar onze trostomaten al onder AH-huismerk in het schap verschenen. 

Logische vervolgstap

Door in zee te gaan met Albert Heijn kregen wij vorig jaar juni al de kans een groep Nederlandse consumenten aan ons te binden. Die tot op heden, door grote concurrentie van goedkopere tomatensoorten, maar moeilijk te bereiken was met tomaten uit het hogere segment. Directeur Henri Lambriex sprak destijds in het Financieel Dagblad al van 'een doorbraak'. De nieuwe stap, online gaan, is daarop 'een logisch gevolg'. Ons doel was en is om meer mensen van onze tomaten te laten genieten.

We zijn blij dat er een sterke en goede samenwerking met Albert Heijn en Bakker Barendrecht is. Na in zee te zijn gegaan met de supermarkt, is er een omzetstijging te zien in zowel supermarkt als groothandel. Steeds meer mensen weten onze tomaatjes te vinden, waarbij vooral restaurants ook de luxe tomaten weten te waarderen. Wij doen ons uiterste best om de groei bij te benen door extra te produceren.

Oog voor product én verpakking
De verpakking, volledig recyclebaar, werd speciaal ontwikkeld voor Red Desire. Red Desire is onze premium snacktomaat die uniek is door haar dieprode kleur, haar bijzonder vorm en wordt verkocht aan de tros. Dit om haar een extra zoete smaak mee te geven.

Natuurlijk vinden wij het ook belangrijk om de hoeveelheid plastic te reduceren. Bij het ontwikkelen van nieuwe verpakkingen is het een van de belangrijkste eisen. Bij natuurlijke tomaten hoort ook veel liefde voor de natuur. Dat geldt niet alleen voor wat in de verpakking zit, maar ook de verpakking zelf.